به گزارش "ورزش سعه"، پائولو دیبالا، ستاره 28 ساله و آرژانتینی بیانکونری در پایان این فصل به‌صورت آزاد یوونتوس را ترک خواهد کرد و به همکاری هفت ساله خود با این باشگاه پایان می‌دهد. اخبار زیادی در 24 ساعت اخیر در مورد توافق پائولو دیبالا با اینتر و احتمال انتقال او به شهر میلان به‌صورت رایگان در پایان فصل جاری منتشر شده، اما به نظر می‌رسد حداقل در حال حاضر که چیزی مشخص نیست و ستاره خلاق یوونتوس در مورد آینده به جمع بندی نرسیده است.

امروز خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا در مورد شایعات اخیر گفت: "در حال حاضر هیچ توافقی با هیچ تیمی در ایتالیا یا خارج از این کشور حاصل نشده است. پائولو دیبالا کاملا بر روی پایان این فصل لیگ و کوپا ایتالیا متمرکز شده است."

پائولو دیبالا در این فصل زیر نظر مکس آلگری در ترکیب ثابت جایی نداشته و البته به دلیل مصدومیت‌های ریز و درشت، برخی از مسابقات یوونتوس را از دست داده است. البته این ستاره آرژانتینی با به ثمر رساندن 14 گل و ارسال 6 پاس گل در 35 بازی در تمامی رقابت‌ها، کیفیت بالای خود را به‌نمایش گذاشته است. اما علی‌رغم این تکذیبیه نیز به نظر می‌رسد یوونتوس رقم پیشنهادی خود به پائولو دیبالا را پس گرفته و به همین دلیل این بازیکن با انگیزه انتقام جویی تصمیم به انتقال به اردوی رقیب قدیمی بیانکونری یعنی اینتر گرفته است.